söndag 5 december 2010

Harry Potter.

Precis hemkommen från bion. Den var sjukt bra alltså! Jag hade inga förväntningar alls och hade inte hört något alls vad som skulle hända eller om folk tyckte den var bra eller dålig. Men den var i alla fall sjukt bra och riktigt spännande! Och jag vill veta vad som händer sen, jag vill se andra delen nu! Och jag har ju inte läst böckerna heller så jag har ingen aning alls om vad som händer, så det gör att det är extra spännande. Det enda som var jobbigt och dåligt med filmen var att den slutade då det var som mest spännande.. riktigt drygt. Men det gör att man bara längtar mer tills nästa del kommer ut, men det är ju inte förrän till sommaren någon gång.. Men det är en rekommendation i alla fall att se den, för den var grym.

Och nu är jag sjukt trött och jag ska ju upp relativt tidigt imorgon, så jag tror det är bäst att jag börjar dra mig mot sängen nu så jag får några timmars sömn i alla fall. Godnatt allihopen!

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar