måndag 6 december 2010

hoedown throwdown.

Har precis gjort mig i ordning så jag är redo för sängen, har tänkt lägga mig tidigt ikväll. Och faktiskt sova! Har sagt så flera kvällar de senaste veckorna att jag ska lägga mig tidigt och jag har faktiskt lyckats lägga mig så jag ligger i sängen innan tio några kvällar men sen har jag ju fastnat vid datorn vid facebook, bloggar och spindelharpan, inte okejj! Sen när jag väl har lyckats lägga ifrån mig datorn så har jag fastnat vid en bok istället och läst hur länge som helst för att det är så spännande och då kan jag inte sluta. Och jag är en sån som måste läsa på kvällen innan jag släcker, vare sig det är mycket eller jättelite. Men jag måste liksom göra det, annars känns det som att jag inte kan somna. Och i den bok som jag läser är det svårt att bara läsa pyttelite med tanke på att den är så bra och spännande..
Men ikväll ska jag minsann klara det! Och jag ska lägga ifrån mig datorn direkt när jag har skrivit klart det här, försöka i alla fall.

Ikväll var jag, Emma och Emelie på core för första gången. Eller för första gången med KORPEN i alla fall. Det var faktiskt väldigt kul och inte alls lika jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Och nu ska vi försöka vara duktiga och köra det åtminstone en gång i veckan. För det är ju någonting som man kan göra hemma eller vart som helst, för man behöver ju inga hjälpmedel eller något, eller möjligtvis om man vill ha någon madrass eller dyna under. Men annars ingenting. Så vi ser väl hur det går.

Imorgon är klart tråkigaste dagen i skolan, dryga ämnen. Blir typ nedstämd bara jag tänker på det. Så jag ska sluta tänka på det nu och istället stänga ner datorn.

Adjöss // Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar