onsdag 15 december 2010

onsdag 15 december

Alltså filmerna "step up", så sjukligt bra dom är! Älskar verkligen dansfilmer, tycker dom är så bra. Och jag tycker det är riktigt snyggt med killar som kan dansa bra, de blir verkligen jättesnygga då och jag blir alldeles kär i dom. Jag är verkligen helt såld på killar som kan dansa, sjuukt snyggt!
Såg "step up 2" igår när jag kom hem från skolan och sen på kvällen så ser jag "step up 3" och idag har jag sett 1;an och börjat om på andra filmen igen. Så ska se klart den snart.

Har stämt min gitarr och försökt spela lite, men jag är verkligen urusel och det låter bara dåligt, och jag vill ju bli bra på att spela gitarr så jag kan kompa mig själv. Men nu i början när det låter så dåligt så får man ingen motivation till att fortsätta spela och fortsätter jag inte spela kan jag inte bli bättre.. Hmm, vilket dilemma! Så jag måste nog öva, men det är såå tråkigt..

Nu ska jag nog gå och ta mig lite pepparkaksdeg och lussebullar och mjölk och fika samtidigt som jag ser klart "step up 2". Inte helt fel vill jag lova.

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar