tisdag 7 december 2010

not ready to make nice.

Sitter på skolan och ska egentligen ha NK men våran lärare dök aldrig upp så nu sitter vi alla i klassrummet istället och har sett klart Rest stop och ska se dagens avsnitt av julkalendern. Börjar inte nästa lektion förrän klockan 10.00 så jag kunde ha sovit till typ nio idag. riktigt surt, plus att jag skulle verkligen behöva ha NK för vi håller på med ett jättejobbigt arbete och det ska vara klart nästa tisdag och vi har bara haft på oss en lektion än så länge att jobba med det.. och det är inget litet arbete heller.. blää.

Igår lyckades jag faktiskt lägga ifrån mig datorn direkt när jag skrivit klart och jag läste bara ett kort tag. Så jag somnade vid halv elva, rekordtidigt på flera veckor nästan. Och jag tänkte att eftersom jag somnade så tidigt så borde jag ju vara pigg i morse för att jag ändå fick sova rätt många timmar. Men i morse var jag tröttare än någonsin, mycket konstigt. Men jag tog mig upp i alla fall så jag hann se julkalendern.

Bjuder på en bild från konfahajken i Kvarnåsen med förra årets konfa.

Foto; Jesper Stenmark

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar