torsdag 23 december 2010

no more, no more, no more, no more...

Man kanske skulle ta och skriva ett inlägg såhär innan jul och allt, det var ju faktiskt sjukt länge sen, har liksom aldrig haft ork och egentligen har jag inte det nu heller för det går galet dåligt, det här är tredje gången jag skriver om den här texten. Menmen, har precis spelat ett spel med familjen där mamma läste upp en mening ur en låt och sen skulle man fortsätta sjunga på låten. Helt sjukt roligt och helt sjukt galet, kan säga att det spårade ur totalt, eller i alla falla jag och Hanna. Vi fuskade så det stod härliga till och ändå förlorade vi.. hur gick det till?

Tidigare idag var Emelie och Matilda här och vi hade vår egna lilla julafton i förväg. Fick en skål med skummtomtar och ett presentkort på 59:an i stan, tack så jätte mycket för det. Skålen är tom nu med stor hjälp av min syster men dom var säkert goda.
Har även gjort världens finaste apelsiner och tvättat min hund idag.

Imorgon är det julafton och det konstiga är att jag är inte taggad det minsta.. helskumt men så är det. Vill inte ha julmat, vill inte se Kalle Anka och sen kan det ju vara att jag vet allt jag ska få i julklapp.. fast det får jag skylla mig själv för för hellre det än att mamma ska ha köpt massor jag inte vill ha hahaha! Men här kommer en liten lista om vad jag ska få.

  • Vinterjacka (fjällräven)
  • Halsduk
  • Vantar x2
  • Morgonrock
  • Tjocktröja
  • Något som jag säkert glömt för tillfället

Julklappen jag fick idag, ni kan ju tänka er att det är tomtar i skålen

Världens finaste apelsiner, tog 1½ timma att göra dom

Min nytvättade hund

Imorgon blir det julspelet på kyrkan så om jag ska ta mig upp då så kanske jag borde sova nu, men god jul på er alla och så ser vi när jag skriver nästa gång...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar