söndag 5 december 2010

decembernatt.

Är nu hemma i Vännäs igen efter två supermysiga dagar i Umeå hos mina underbara syskon. Igår var jag hos Amanda och Håkan och pluggade mest hela dagen, gick dock väldigt segt men jag försökte i alla fall. Sen for vi som sagt på bio, jag, Amanda, Angelica och Mikaela. Idag hämtade Gustav mig och vi for på möte där Elisabeth, gick på Gammlias marknad med Giggi, Johannes och deras dotter Märta som är sjukt söt för övrigt, sen drog jag, Gustav och Elisabeth hem till de och åt middag innan Amanda och Oskar kom och vi fikade och pratade massor och hade det jättetrevligt! Ett riktigt syskonmys. Vid åtta kom mamma, Kjell och Kristina och hämtade mig och vi for tillbaka till Vännäs och här hemma har jag bara fikat med mamma och suttit vid datorn. tjockt.
Nu ska jag börja dra mig mot sängen med tanke på att det är måndag imorgon,. igen, vilket innebär skola.. blää.

Meeen, godnatt! // Matilda

Decembernatt - Peter Jöback

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar