fredag 17 december 2010

Jag ser det snöar, jag ser det snöar.

Åh så skönt med lov. Äntligen behöver man inte känna ångest över arbeten som ska lämnas in, redovisningar som ska göras och prov som man ska skriva. Nu kan man slappna av i fyra veckor och inte behöva tänka på skolan. Riktigt skönt.
Och äntligen börjar det komma mer snö, har ju varit flera veckor nu då det bara har varit kallt och inte snöat någonting. Men nu kommer det, finally. Jag gillar snö, tycker det är så mysigt när man är ute och går och det liksom "knastrar" under fötterna av snön. Och man kan köra skoter och åka slalom/snowboard, det är roligt. Det enda som är negativt och jobbigt med snön är att den måste skottas bort från gången och garageuppfarten på gården, och det är jag som måste skotta. Men jag får försöka tänka positivt, man bygger muskler eller någonting av det??!

Nu ska jag göra mig lite fräschare och ta på mig några vettiga kläder innan jag ska över till Misshan för att öva med lovsångsteamet inför lördag då det är lovsångskväll!

Den här bilden är från sportlovet då jag och mina fantastiska vänner var i våran stuga i Borkan. Jag vill dit N U. Och köra skoter, och bara vara.

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar