söndag 12 december 2010

bye bye my friend.

Idag kom mamma och sa att det nog var dags för att slänga bort snuttefilten som jag hade när jag var liten, den är rejält sliten, den är ju trots allt 28 år gammal eftersom mina syskon också hade den när de var små. Men det var nästan sorgligt att behöva slänga bort den, hade den ju jäämt när jag var liten. Ja, vilka minnen man har med den alltså. Men jag fick riva loss en liten bit av den som jag ska ha kvar, i alla fall ett litet tag till! Kommer inte använda den kanske, men som ett minne.


När jag låg och myste i sängen hade jag den,

Efter att jag hade opererat mig hade jag den,

När jag sov hade jag den,

här hade jag den,

När jag borstade tänderna hade jag den,

Ja, jag hade den typ jäämt!
Fast i och för sig så har den under senare år bara legat i en påse nere i förrådet.

En del av bilderna är tagna på ett annat kort, därav kvallan och en ljus fläck mitt i.

Förresten, varför var man så sjuuukt pinsam när man var yngre? Har precis läst igenom några gamla diarium på apberget. Jag var ju riktigt pinsam, skäms ju nästan över mig själv!!

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar