fredag 3 december 2010

fredag.

Hade öppet hus på skolan igår, var faktiskt roligare än vad jag hade trott att det skulle vara. Jag var med natur och äventyr och vi höll till i gympahallen och klättrade, så idag har jag fått ännu mer träningsverk av det. Inte kul, men det visar i och för sig på att jag får muskler, eller nått?!.. Så jag ska egentligen bara vara glad. Men det är jobbigt att skratta för då gör det så ont i magen av träningsverken. Och skratta vill jag kunna göra.
Idag hade jag sovmorgon till klockan ett och hade sen bara psykologi, vilket var otroligt skönt. Och i psykologin håller vi på med en jätterolig grej så det var bara kul. Ville inte riktigt att lektionen skulle ta slut.

Nu är jag hemma och försöker göra lite arbeten och sånt som jag ligger efter i. Och jag tänkte att det skulle gå jättebra för jag var jättetaggad på att göra det men nu har all den taggen försvunnit och det känns bara jobbigt och jag orkar inte ta tag i det. Tror jag behöver något att äta istället, kanske tar mig något gott att fika snart, onyttig som jag är.

Ikväll kommer Emma och Emelie hit och vi ska se en film som heter "Rest stop" och Idol för att senare gå över till Misshan på Caféet och träffa massa trevligt folk där. Blir nog en trevlig kväll kan jag tro.

Så här såg våran baksida ut den 24 februari 2010, då hade vi mycket snö och det var fint väder!


// Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar