tisdag 14 december 2010

lättnad!

Har precis gjort bort min sista redovisning nu innan jullovet. No more arbeten, redovisningar, läxor, prov eller någonting innan jul! Tack gode Gud. Känns fantastiskt. Det är i såna här stunder man känner sig riktigt lycklig! Nu kan man bara slappna av när man kommer hem från skolan, man behöver inte stressa och tänka på alla måsten inom skolan, vilken lättnad alltså. "Höjden av lycka" som Mimi skrev på sin facebook. Och jag håller verkligen med!
Igår var det ju Lucia och jag såg inte ett enda luciatåg på hela dagen! Varken på tv;n eller i verkligheten. I och för sig så var jag hemma i princip hela dagen och bara låg och såg film. Hann se tre filmer igår efter att jag kom hem från skolan. "Dear John" - sjuukt bra film!, "The boy in the striped pyjamas" - sjuukt bra film och riktigt sorglig!, "Sweeney Todd" - Sjuukt konstig film och inte alls så bra faktiskt.. Vart väldigt besviken på den faktiskt. Trodde den skulle vara bättre än vad den var.
Var även på core igår igen, tyckte nästan att det var jobbigare den här gången än första gången vi var där, konstigt! Men det är väldigt skönt efteråt för då är man stolt över sig själv att man tränat. Heja Matilda!

Nu ska jag lyssna på läraren när hon pratar om olika sorters sår. Adjöö!





//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar