onsdag 17 december 2008

W910i.

Helt sjukt... För några veckor sen lämnade jag in min Sony Ericsson w850i på
lagning, först gick den inte att ladda överhuvudtaget. Sen började den funka igen men då när den var fulladdad stängdes den, så därför lämnade jag in den. I söndags eller när det var fick jag ett sms där det står att telefonen är klar och att jag kan hämta den. Igår skulle mamma ändå till stan och handla julklappar och hämta sin telefon som hon hade lämnat in på lagning. När hon kommer in och ska hämta telefonerna så säger de i kassan att min telefon inte gick att laga!!! Då får hon en annan telefon som jag ska få istället för min gamla.
Senare på kvällen ringer jag till henne för att höra hur det gick och så. Då låter hon lite småarg/ledsen i telefonen och säger att min telefon inte gick att laga och att jag har fått en annan telefon. Då blir jag väldigt orolig och tror att det är en sån där dålig som jag fick som lånetelefon. Men då när hon kommer hem så tar hon fram
en Sony Ericsson w910i! Snacka om att jag blev förvånad och glad. Jag lämnade in en två år gammal telefon på lagning som var mammas gamla och får en hyffsat ny telefon som aldrig har använts! Det är nice kan jag lova :D Min syster är avundsjuk!


Gamla telefonen!



Nya telefonen!



Förövrigt så fick vi veta vad vi fick på eknomiprovet och jag blev galet förvånad. Trodde jag fått IG men fick VG! Vet ni hur stolt jag är. Förstår inte hur det kunde gå så bra.

Ikväll blir det att spela med lovsångsteamet på pingst :) Och imorrn har vi NO prov och engelska förhör. Och på fredag andra delen av ekonomiprovet.

Ska gå och plocka undan i köket nu. Viiii hörs :)

Ps. En vecka kvar till jul :) 10 dagar kvar till Hemavan! Ds.
//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar