fredag 12 december 2008

fredagen

Hallojsan. Mitt andra inlägg blev idag. Jag orkar aldrig skriva men nu har matilda sagt åt mig på skarpen så jag skriver väll ett litet inlägg.

Idag vaknade jag 50.30 men jag snoosa till 06.00. Jag åkte med mammas jobbar kompis till skolan så jag kunde göra läxor där. När jag kom till skolan gick jag och gav en julklapp till Hans. Det var en jirlang. Han hade pratat med mig och sagt att han önskade sig en sån såå mycket så när jag hittade en på ica så köpte jag den till han :)
Sedan var det luciatåg men jag, Matilda och Katrina skulle göra spanska prov. Men hon kom för sent så vi missade tåget i onödan. Provet gick väll som det gick, man får iaf hoppas på ett G. Sedan var det ju pyssel. Jag fick vara med den SÄMSTA gruppen. Ingen som jag brukade vara med och två personer som jag inte tycker så mycket om! Jag ska inte säga vilka men ni på Hannaskolan vet nog vilka! Men, men... det har varit en bra dag utan lektioner. Vi slutade tidigt också så vi kunde ta halv tre bussen.

Väl i Vännäs fick vi hoppa av på nian för den gick inte till shell. Jag passade på att gå in på häst och hund för att titta om det fanns någon julklapp. Jag hittade en gris som jag trodde skulle pipa. Jag satte den framför matildas ansikte och när jag tryckte på den lät den som en gris xD. Det hade vi jätte roligt åt och vi skrattade ett bra tag. När jag var hemma tittade jag på tv. Jag borde plugga men jag orkar inte.
Nu sitter jag här och skiver, kanske kommer på tonår, vi får väll se. Jag kommer iaf på cafét :)

Hare gött kokött// Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar