torsdag 11 december 2008

Veckan!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, har tänkt sätta mig flera gånger och skriva men aldrig orkat. Men nu ska jag skriva iallafall! Emma är förresten väldigt dålig på att blogga. Bara ett inlägg!?! Skärp dig nu Emma.

Nu tänkte jag berätta kort hur min vecka har sett ut!
Måndag: Skola, skrev på skolarbete, gick och la mig kvart i nio. Väldigt skönt.
Tisdag: Skola, plugga, övade med lovsångsteamet, gått från Ludvig till Niklas och Mattias i kyla plus att jag nästan ramlade efter varje steg jag tog på grund av nån, intervjuade P-O och Lotta om Mission, fikade och åt knäck, for hem, gick och la mig.
Onsdag: Skola, for på konfan och gav Thomas en dålig nyhet, stannade kvar, hjälpte till att bära ner glas, spelade caféboll, for hem, gjorde makaroner och köttfärssås som vart totalt misslyckad. Makaronerna blev alldeles för salta och köttfärssåsen blev typ köttfärs med vatten. Jag och Oskar åt, for på Julshowen som var galet bra! Och grymt rolig. Skrattade som en tok. Måste bara säga att ni Julia, Amanda och Hanna är galet duktiga!!! Puss till er! De andra var också riktigt bra. Jag for hem, började plugga klockan tio till ett prov som vi hade idag, somnade kvart i 12.
Torsdag: Skola, for till kyrkan och gjorde läxa, kom hem, åt middag, såg julkalendern, for på bibblan åt mamma, såg på singing bee och nu sitter jag här. Ska snart till Pingst och öva med Magnus inför söndag då jag ska sjunga där.
Fredag: Först blire skola med ingen vanlig lektion bara typ pyssel hela dan förutom ett spanskaprov på morgonen. Jag kommer hem vid tre, gör lite HK kanske, ser julkalendern, äter middag, spelar in IDOL finalen, far på tonår, stannar kvar på cafét till tolv sen far jag hem! :)

Nu måste jag dra till Pingst, viiii hörs!

Ps. Skönt med helg igen. och snart äre Jul! JIPPI, och sen HEMAVAN!! TAGGAR! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar