tisdag 2 december 2008

Mary did you know...

...that your baby boy would someday walk on water!

Idag hade vi innebandy på idrotten, jag gjorde hela två mål :) Vi vann också. Summeringen av det blir: Jag är bäst!

Vi hade även matteprov idag, gick väl ganska bra. Men en uppgift tog en väldig tid för mig att knäcka. Men jag klarade den ändå ;) Yees. Förövrigt så har dagen varit rolig. När jag kom hem satt jag vid datorn, sen middag och sen drog jag till misshan och övade med lovsångsteamet sen kom jag hem och nu sitter jag här. Ska snart gå upp och fika med mina päron och Oskar!

Jag drömde förresten en helt sjuk dröm inatt. Bl.a. att jag, Julia, Bella, AmandaK med flera for till Hägglunds, utanför deras dörr la vi Bella i en kartong och sen bar Amanda in den, gav den till Simon och sprang sen iväg. Sjukt knäpp dröm. Förstår inte hur jag kunde drömma det?!?

Aja, tagga bowling på fredag med tonår, sen cafét. Och på lördag ska vi fira Moffe som har fyllt 85. Så det blir storkalas! :D Najsnajs!

Viiii hörs! // Matilda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar