måndag 1 december 2008

Hejsan hoppsan fallerallera...

...när julen kommer ska varenda unge vara gla!

Helt rätt Emma, jag blev glad! Jag måste hålla med dig om att ritkursen inte var lika rolig som jag hade förväntat mig. Så vi får väl se hur det blir i fortsättningen med det. Tror inte jag är lika intresserad av den längre!

Angående Emmas mage så är den inte så najjs. Har fått stå ut med mycket! Inte så kul. Själv mår jag helt perfekt. Förkylningen är nästan försvunnen och hoppas att den försvinner helt. Har vart sjuk i en vecka då jag vart supersnuvig, hes, hostat och ont i halsen. Nu är jag bara lite snuvig. Så det går mot bättre tider!

Tänkte också ta och berätta att på onsdag är det bara tre veckor kvar till jul och på lördag är det bara tre veckor kvar tills det bär av till HEMAVAN! Helt sjuukt fort tiden har gått! Längtar gaaaalet mycket. Måste börja inhandla julklappar snart. Brukar ha svårt att hitta nånting att köpa till alla. Men jag har några idéer till en del. Tänker inte avslöja vad!
Det som är väldigt bra är att det är gott om snö också. Får hoppas att den inte smälter bort bara. Jag vill ha en vit jul!

Nu ska jag återgå till klädvikandet. Tog bara en liten kort paus.

Hade bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar