måndag 1 december 2008

första inlägget

Hej, Emma här! Nu blir nog Matilda glad. Jag hade ju lovat att jag skulle skriva ikväll. Ni kanske märker att jag har dissat min egen blog och hoppat in i Matildas, trevligt, trevligt!
De har inte varit den bästa dagen i mitt liv för i morse missade jag busse p.g.a. min broder. Han duschade så sjuukt länge så när jag var klar var det redan för sent, bussen hade redan gått. jag fick ta 08.15 bussen och kom försent till skolan.
Efter skolan for jag på ritkurs på Pinkan (pingstkyrkan), jag måste säga att det var inte så roligt! Men, men när jag kom hem latade jag mig som vanligt. Jag borde ha gjort läxor men jag är väldigt lat! Nu måste jag gå ut med voffsingen, hare bra potatisskal :)

P.S. Har inte mått så bra i magen dom senaste timmarna, jag hoppas det går över!
Jag ska inte gå in på detaljerna men Matilda vet ;) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar