lördag 6 december 2008

Partyparty!

Hej, idag är det lördag, vilket betyder helg, som i sin tur betyder ingen skola. Det är väldigt skönt! Känner att jag vill ha lov nu! Som tur är så är det bara 2 veckor kvar! :D Det känns som att vi har väldigt mycket i skolan just nu som jag inte hinner och orkar!

Idag är det inte bara lördag utan det är firamorfar dag! Han fyllde nämligen 85 förra fredagen så nu är mammas syskon här och vi har kalas för honom! Det är inte så jätteroligt faktiskt, fikat är ju iochförsig gott. Och jag måste ju fika mycket nu om jag och Emma ska lyckas nå upp till vårat mål att bli världens fetaste tonåringar innan år 2009 är slut, vi måste alltså väga över 450 kilo! Galet stort. Får väl se hur det blir med det :P
På tal om Emma så väntar jag på ett till inlägg från henne, och jag vet att jag kommer få vänta länge till! Fast nu har hon ju en anledning till att inte kunna skriva iallafall eftersom hon är i sin stuga i Byske!



Igår var jag först på skolan, sen hem och skriva arbete, sen smulorna, sen bowling med tonår vilket gick ganska dåligt. Jag kom sist :P haha,, sen cafét då vi spelade "caféboll" som är en ny rolig lek som någon smart typ har kommit på, rolig är den iallafall. Men risken när man spelar den är att man lätt skjuter sönder något! Mindre kul. Sist på kvällen spelade jag biljard med Maks, vi spelade tre gånger. Jag förlorade varenda gång pga av att jag sköt ner den svarta! Jag är sämst!



Julkalendern är ju galetbra! jag älskar den. Jag och mamma såg den tillsammans för nån dag sen, hon höll på att skratta ihjäl sig! haha,, den är råbra! :D



Hoppas det händer nått kul ikväll :) Viiii hörs!

Ps. Jag la in lite bilder också för det är mycket roligare! Ds.

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar