torsdag 4 december 2008

Missionsarbete.

Halo, just nu sitter jag på skolan och håller på att skriva ett missionsarbete som ska vara klart om en vecka. Det går ganska bra. Men just nu vet jag inte vad jag ska skriva längre, därför tänkte jag: Jag tar en paus och bloggar istället så kanske jag kommer på mer sen :D

Det känns som att vi har väldigt mycket i skolan just nu. I Engelska ska vi skriva klart en filmresention till idag, vi har prov i spanska nästa fredag, vi har prov i So nästa torsdag, vi har missionsarbetet till på torsdag, vi ska skriva en krönika i svenska som ska vara klar den 17:e och i no har vi snart också prov. Så det gäller att stå i med att plugga och så, det är ju jag jättebra på att ta mig tid till... NOT! Jag hatar att plugga. Det är inte roligt. Jag orkar aldrig, det finns så mycket roligare saker man kan göra!

Imorgon ska jag och bowla med tonår iallafall, det blir najjs! Sen cafét. också najjs. Förövrigt så har jag inte så mycket inbokat den här helgen vilket känns skönt. Det blir nog mest städning!

Jag och Julia har förresten kommit överrens om att vi ska ha ett godislöfte och chipslöfte från första Januari till och med sista november. Får väl se hur det går. Men vi får iallafall äta godis till påsk. Det är viktigt! Sen ska vi göra något roligt tillsammans i December och om någon bryter löftet får den betala det vi ska göra! Så jag måste klara mig!

Nu är det snart jul. bara 20 dagar kvar. tiden går galet fort så snart är det dan före dopparedan. Måste köpa julklappar! Tur att jag iallafall har ganska mycket pengar iår. Det blir nog kanske till och med över lite pengar efteråt som jag kan använda själv. Chill :)

Nä, nu måste jag återgå till missionen. Viiiii hörs!

Ps. Kommentera gärna! Ds.

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar