måndag 20 september 2010

A men du rå!

Bloggningen går i vågor kan man säga. Antingen så skriver vi många inlägg under kort tid. Eller så skriver vi ingenting på flera veckor. Varför är det så? Vet inte faktiskt. Vi borde ju kunna jämna ut det lite och skriva lagom mycket hela tiden istället.

I helgen har vi varit på konfaläger i Pengsjö. Har varit jättetrevligt! Konfirmanderna verkar vara så fina så det känns väldigt roligt. Sen igår sjöng jag på pingst, sju låtar. Det gick faktiskt ganska bra tycker jag och jag fick mycket beröm så då blev jag glad.
Efter kyrkan for jag, Julia, Emelie och Selma och städade på kyrkan. Vid tre var vi klara. Då drog jag hem och började se Camp Rock 2 men jag somnade och sov typ en timme. När jag vaknade var det dags för middag. PALT! Muuums. Riktigt gott. Åt 2 ½ stycken. Duktigt av mig. Vid sju gick jag och Julia stora nybyrundan sen blev det att gå till henne och där gjorde vi en riktigt god fruktsallad som vi åt tillsammans med glass och grädde samtidigt som vi såg julkalendern "Ronny och Julia". Så fantastiskt bra julkalender alltså! :)

Efter lägret har jag blivit förkyld och hes. Rösten viker sig när jag pratar och det låter som att jag är i målbrottet. Kul, verkligen, jätteroligt!!
Och ikväll ska jag på spinning med mamma och Emma. Är riktigt nervös! Kommer bli riktigt jobbigt, men förhoppningsvis kommer det gå ganska bra ändå! En annan sak som jag är nervös för är torsdag då jag och Emma ska börja hos en sångpedagog i Holmsund. Visst kommer det bli jättekul men jag är fortfarande jättenervös! Även fast vi känner henne och sådär. Men det blir nog bra ändå.
Hade inte tänkt skriva så mycket mer nu.. blir väl mer sen förhoppningsvis. Kommer kanske bilder från lägret sen också. Lägg märke till att jag skriver kanske. Så ifall jag inte skulle lägga upp dom kan ni inte säga att jag lovat. Eftersom jag bara skrivit kanske. Men om jag orkar kommer dom sen någon gång. Skulle vilja lägga upp riktigt många bilder från i sommar. Så det kommer väl någon gång det också.




Nuuu,, hejdå! // Matilda

2 kommentarer:

  1. Bloggning. Det gillas :D Du var verkligen jätteduktig i söndags. Vet att jag redan sagt det men.. Iaf sjukt bra! :D <3

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket hörredu! Kul att höra :) <3

    SvaraRadera