tisdag 28 september 2010

Titta ut, titta ut en minut

aaahh,.. är alldeles matt i kroppen och jättetrött känner jag. Var på spinning ikväll igen. För andra gången i mitt liv. Det är sjukt jobbigt alltså! Men kändes som att det ändå gick bättre ikväll än förra vecka tror jag. Så det går framåt.

Förutom det så har dagen inte varit så intressant. Har varit i skolan som vanligt och jobbat på. Inget mer med det.
Eller förresten, jag har gjort en till sak som är utöver det vanliga som man inte gör varje dag! Jag har tagit en spruta.. Andra gardasilsprutan. Gjorde inte så ont att ta den, eller det sved lite grann. Utan det var efteråt det var jobbigt. Gjorde ont när jag lyfta armen! Men jag är väl klen kanske. Nu är det bara en spruta kvar vilket känns skönt.

Men förutom det så har det inte hänt något mer ovanligt. Har mest bara slappat, sovit och sett OTH idag annars. Det vanliga!

Nu ska jag inte plåga er med mer text utan nu ska jag börja göra mig i ordning för sängen och sen göra lite skola innan jag till sist ska sova!

Som sagt, i like the höst very much!
En ödla från sommarjobbet på kraftverket, en söt sådan!


Kanske det jag skulle vilja ha mest av allt just nu i matväg!

// Matilda

2 kommentarer:

  1. Vars och hur börja du spinning? :O
    vill också!!

    SvaraRadera
  2. På KORPEN. :) Under cykelshopen! Man måste bli medlem på korpens hemsida och betala in pengar och sånt ;)

    SvaraRadera