torsdag 30 september 2010

Make a list

  • Övningskörde till, i och hem från stan hela förmiddagen.
  • Åt lunch - tacos
  • Såg OTH i typ 1 timme - vi hade ingen lärare!
  • Hade NoÄ, vi pratade om Malaysia och läraren visa massa bilder därifrån! Sååå underbart fint det är där.
  • Hade körkortsteori
  • Cyklade ner till älven där det var grillning med konfan - mysigt!
  • Fotade massa
  • For hem och åt middag
  • Övningskörde till graven där vi satte nya blommor och satte dit en ljuslykta - O f a t t b a r t !
  • Övningskörde till ICA och lämnade in enkät om ett ICA-kort
  • Gick till spinningen - sjuukt jobbigt. (själva spinningen alltså, inte att gå dit)
  • Åt hallon- och mangopaj
  • Duschade
  • Redigerade bilder
  • och till sist nu ligger jag i sängen och skriver det här, jag är ofantligt trött och ska alldeles jättesnart släcka! Jag skulle egentligen kunna vara vaken jättelänge till för imorgon kan jag sova hur länge jag vill. För jag L E D I G! Det ni!










Några bilder från idag! Som sagt, i like the höst!

Pusshej // Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar