tisdag 21 september 2010

Det ligger i luften

Hej hopp!
Idag var det jobbigare än någonsin att cykla till skolan. Var rätt mör i kroppen från igår och blev andfådd och fick mjölksyra i benen på en gång! Borde jag inte få bättre kondition istället för sämre efter att jag har tränat?.. Konstigt.

Idag har det inte hänt så mycket, har bara haft ett ämne idag på hela dagen, omvårdnad. Då pratade vi om hjärtsvikt och fick lära oss att linda ben & fötter. Var ganska chill.
Efter skolan for jag till kyrkan ett litet tag och bara satt. Gjorde egentligen ingenting vettigt där, men men. När jag kom hem var det middag ganska på en gång och sen vid sju kom Emma och vi var ute och fotade litegrann i våran skog bakom gården. Fast det var mest hon som tog på mig.
Klockan åtta såg vi idol och jag fikade. Sen for hon hem efter att det var slut och sen har jag suttit vid datorn och lekt i photoshop sen hon for typ. Snart borde jag väl kanske sova men..




Några bilder från idag! :)

Imorgon är det mentorsmarschen(stavning?) med skolan, TAGGAD!!!.. NOT!

Nu ska jag nog börja göra mig i ordning för sängen tror jag! Godnatt!

//Matilda

Ps. Emma har förresten något problem med hennes användare på bloggen och kan inte publicera några inlägg vilket förklarar varför hon inte skrivit på länge. Men hon kan nog få till det snart förhoppningsvis! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar