torsdag 23 september 2010

Beh beh beh beh bey BEE

Godkväll!
Har ganska precis kommit hem från Holmsund där jag har haft en sånglektion hos Anna Duveskog! Det var jätteroligt! Hade fem lektioner med henne våren 2006 och sen blev det inget mer och nu så har jag börjat igen och ska ta fem lektioner. Känns verkligen jättekul. Och hon är ju sååå duktig! Det som också är roligt är att Emma också tar lektioner så vi går dit tillsammans fast har två lektioner, en var! Det är awesome.

Idag hade jag andakten på konfan vilket faktiskt också gick ganska bra. Över förväntan om man säger så! Pratade om utbrändhet och om hur vi människor är så stressade och aldrig tar det lugnt fast vi egentligen borde och att vi borde sakta ner tempot ibland. Och det känns som att det är nånting jag verkligen borde lyssna på med tanke på att jag har så mycket och ofta känner mig jättestressad. Menmen..

Har förresten upptäckt att jag inte kan ta mig in på facebook!!! Varför?? Jag blir nästan arg ju!
Tragiskt egentligen att jag blir upprörd över en sån sak. Pinsamt, facebook har verkligen blivit mitt liv och det är INTE okej! Nått annat som också blivit mitt liv är One Tree Hill! Alltså det finns inget bättre än det. så sjuuukt bra det är! Men farligt, för man blir verkligen fast i det och så inne i det. Känns som att huvudpersonerna i serien är mina bästa kompisar. Pinsamt det också.
Nä men hörni. Jag kanske borde ta tag i mitt liv och gå och göra mig i ordning för sängen så jag kan ta mig upp imorrn för att gå till skolan, trots att det känns väldigt frestande att skippa skolan, sova huuuur länge som helst och sen bara se OTH hela dagen. Men tyvärr så kan jag inte göra det utan måste till skolan. Men sånt är livet.
Godnatt everybody!!!

Idag kan jag bjuda på en bild på världens sötaste farmor och världens INTE så sötaste mig!


//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar