onsdag 22 september 2010

Stressigt..

Helloo allihopen.
Sitter framför tv:n och ska se idol med min syster och mor just nu. Har precis kommit hem från misshan där vi har träffats med praktiska utskottet och planerat inför Någonting Större 2011.
Idag har jag varit hemma från skolan vilket var riktigt skönt! Hade mentorsmarschen på skolan så jag skippade det idag och tog det bara lugnt. Har sett på OTH, städat mitt rum, fikat, sett ännu mer OTH, varit till stan på Privab och köpt godis till Café Källa(r)n, och varit förbi på pappas grav och kollat runt lite på vad vi ska ha för gravsten.
Annars har jag inte gjort så mycket så det har varit chill. Men känner att jag verkligen inte har gjort allt som jag egentligen skulle behövt göra, förbereda klart andakten jag ska ha på konfan imorrn och läsa till körkortsteorin till exempel. Har inte gjort det alls. Dåligt av mig alltså... Blir en sen kväll ikväll tack vare det, och jag som är såå trött!!!!

Nu är det reklam så jag ska passa på att göra mig en macka innan idol börjar igen! Adjössss!

// Matilda

Ps. bjuder tyvärr inte på någon bild idag trots att inläggen ofta blir mycket roligare med bilder! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar