måndag 20 september 2010

Julmyyys!

Hellooo!
Ikväll har jag, Emma och mamma varit på spinning! Eller det var andra där också, men ja, ni fattar. Vi spinnade/spann (?) i 45 minuter. Det var sjuuukt jobbigt. Men faktiskt roligt också. Cyklade hela tiden men inte med jättehögt motstånd. Men ändå, är faktiskt stolt över mig själv med tanke på att jag inte har tränat nånting på typ nästan ett år! Bara några få gånger. Nu ska vi börja spinna två gånger i veckan hela den här terminen. Och sen kanske nästa termin också. Men först och främst den här. Sen till jul och nyår och nästa sommar kommer vi vara fit for fight. Det ni! Hoppas bara att vi håller det här nu och verkligen kör två gånger i veckan.
När vi kom hem från spinningen fikade vi, mackor och mjölk. Och den mackan var nog den godaste mackan jag har ätit på länge. Eller har aldrig uppskattat en vanlig hårdbrömacka med bara kaviar och ost på som nu. Den var verkligen huuuur god som helst!

Sen blev det en väldigt uppskattad dusch också. Och man känner sig alltid så mycket fräschare efter att man har duschat när man har svettats och tränat jättemycket innan än när man bara duschar för att man måste liksom. För att typ håret är smutsigt. Mycket skönare när man tränat innan. Och nu var det riktigt skönt för nu har jag nyrakade ben också. Stort plus!

Imorgon börjar vi inte förrän 10.00 så vi har lite sovmorgon vilket är skönt! Så ikväll behöver jag inte gå i säng lika tidigt som i vanliga fall. Så nu hade jag tänkte leka lite i photoshop och kanske se lite OTH innan jag somnar.

Nu orkar jag inte skriva mer. Och jag gissar att ni också börjar bli lite less på att läsa allt?! Om ni ens läser så här långt. hahaa.

Kan avsluta inlägget med en dålig bild från när jag mfl var hos Julia för några veckor sen och bestämde oss för att ha lite julmys då vi drack glögg med mandel och russin, äpplen insmetade i kanel och socker och chokladkakor samtidigt som vi såg julkalendern "Pelle Svanslös". Fick riktigt julkänsla och förväntade mig att det skulle vara massa snö sen när jag gick hem. Men icket, sån tur hade jag inte tyvärr..



Oj, nu hann jag ändå skriva fem rader till. Så det kan gå!
Pusshej//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar