onsdag 29 september 2010

Mycket fika mår man bra av!

Jag känner mig som en riktig latmask! Känns som att det enda jag gör på dagarna förutom skolan är att ligga i sängen framför datorn och typ äta. oj, vad tjockt det lät!

Men idag har jag faktiskt inte bara gjort det. Jag kände för att sy, så jag tog ett par gråa mjukisbyxor och en grå tjocktröja med dragkedja och sydde ihop dom i varandra så att det blir som en "one piece". Blev riktigt tragiskt fult alltså! Men jag ville mest bara känna om det var skönt med one piece. Och det kan jag säga att det var det! Usch vad jag vill ha en sån. Men dom är ju så vanvettigt dyra!!!
Annars idag har jag faktiskt gjort liiiite skolarbete också, duktigt av mig. Sen har jag sett idol, Berg flyttar in, välkommen åter. En riktig tv-tittarkväll alltså! Och när man ser tv hela kvällen måste man ju självklart ha nånting att äta på. Och mamma hade gäster och hade därför gjort en hallon- och mangopaj som jag fick smaka utav. Smaskens.!


Det här fantastiskt goda bjöds jag på när jag kom hem från skolan, två chokladrullekex, kaffe och en satsumas. Det satt fint i magen vill jag lova!

Nu ska jag sova så jag inte är så trött imorgonbitti då jag ska övningsköra till, i och hem från stan!

Godnatt // Matilda

2 kommentarer:

  1. Vars är djungelvrål, blasten och mannagrynen då? :O

    SvaraRadera
  2. Haha, de fick inte vara med på bilden tyvärr.. Men självklart så är det det enda jag äter! Eller igår var ett undantag, då gjorde jag en liten lyx..

    SvaraRadera