torsdag 26 augusti 2010

Förvirrad

Slutade halv två idag. Skönt. Så när jag kom hem hade mamma kokat kaffe för hon har gäster så nu har jag druckit en kopp svart kaffe och ätit en bulle. Mycket gott. Sen när gästerna har åkt ska jag och mamma åka till graven och kolla lite och ta lite kort. Nu är den igengrävd och det står massa blommor där också. Så vi ska dit och se hur det ser ut. Känns sååå ofattbart och overkligt.
Jag måste förresten också till bibblan och lämna igen en bok om Martin Luther King som jag lånade när jag skrev ett arbete om honom i maj. Den är lite försenad så det börjar bli dags att lämna tillbaka den. Sen ikväll är det konfaplanering på kyrkan så jag ska dit klockan 18. Har inte så mycket mer planer inför kvällen. Blir väl att städa och se film kanske. Behöver inte lägga mig jättetidigt för jag börjar inte förrän klockan 13 imorrn. Gaaalet najjs.

Nu ska jag se lite OTH. Har börjat om med det igen och är nu på säsong två. sjuuukt bra.

// Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar