onsdag 25 augusti 2010

Första skoldagen..

..var väl sådär. Det första dåliga var att det regnade, ingen gillar regn. Sedan fick vi sämst schema, eller det var inte jätte dåligt men det kunde ju ha varit bättre kan jag lova. Sista lektionen fick vi läxa också, man ska inte få läxa första dagen! tycker jag iaf. Det ända som kändes bra idag var att träffa klassen igen, har saknat dom eller dom flesta iaf :p
och vad händer nu?.. har ingen aning faktiskt är som vanligt sjukt hungrig efter skolan. Förstår inte hur jag kan vara det! så det blir väl att äta :p KUL INLÄGG, eller inte! Det händer ju aldrig något oväntat i mitt liv så vad ska man skriva :p Joooo, en sak hände imorse btw! Jag höll på att somna när jag plattade håret så det höll på att börja brinna!
Om man nästan somnar när man står upp och håller på med något då är man trött!! Så ska försöka lägga mig tidigt ikväll också, igår gick ju inte så bra, somnade 00.00 typ!

menmen, nu ska jag gå och äta något ;) SY
//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar