tisdag 24 augusti 2010

Finally

Emma har skrivit två inlägg sen igår så nu måste jag ju också skriva nånting. Fast iofs så skrev jag ju lite på Emelies blogg igår. Det kan ni se här.
Som Emma skrev i sitt senaste inlägg så börjar vi skolan imorgon.. Känns både jättedrygt men samtidigt väldigt kul. För då får man träffa alla klasskompisar vilket ska bli roligt. Men känns jobbigt med plugg. Det är jag inte taggad på.

I natt så var jag med flera hos Emelie och såg film. Eller det var bara Emelie och Filip Holmström som såg. Vi andra lyckades somna. haha. Det var skönt. När alla hade farit runt halv två fikade jag och Emelie mackor och såg på high school musical. Vi hann inte se så länge innan vi kände att vi blev trötta och att det nog var dags för att sova. Så vi gick och la oss och pratade bara en liten stund innan vi båda somnade.Sen idag vaknade vi och gick upp vid 12. Då gjorde vi jordgubbssmoothie och fortsatte se High School Musical. Hann inte se hela innan jag var tvungen att fara hem.
Väl hemma har jag inte gjort nånting annat än bara legat i sängen och sett OTH.. Har verkligen ingen ork i kroppen alls.. BLÄÄ!Men ikväll ska jag ta tag i mig själv och duscha och sen ska jag till Julia och fixa och trixa lite med henne ;)
Tänkte avsluta inlägget med några snygga bilder som vi tog igår. Se och njut!

Peyton och Brooke!













Pusshej! // Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar