måndag 23 augusti 2010

hehe..

Kanske borde börja skriva igen, eller? Nu var det så sjukt länge sen så jag vet inte vad jag ska skriva. Jag orkar inte skriva om allt som har hänt sen jag skrev sist. Men snart är iaf sommarlovet slut vilket inte känns supermegabra. Men annars så har lovet varit grymt!
Är sjukt trött idag, det blev lite sent igår. Bakade *****bollar vid 11 tror jag klockan var, åkte sen in till umeå, vet egentligen inte varför och kom hem vid 1 tror jag. Hade glömt mina nycklar så fick klättra upp på taket och in på balkongen. Satte på mig pyamas och kände att jag var fortfarande jätte pigg så klädde på mig igen och gick ut en promenad med emelie till matilda och satt där till 2. Sen gick jag hem och satte mig vid datorn vilket kanske inte var jätte smart. Fastnade där till halv 4 och somnade kanske vid 4. Så som sagt är jag sjukt trött idag. Har sovit 5 timmar och nu måste jag städa sen blir det jobb! orkaar inteeeee! menmen, nu har jag iaf skrivit och får se om jag fortsätter, hehe. Här kommer lite bilder från sommarlovet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar