tisdag 4 september 2012

serier.

Ja, dagen blev inte riktigt som jag hade planerat. Klockan är nu 16.19 och jag har inte gjort någonting som jag skrev igår att jag skulle göra. Nä, jag har legat på latsidan och bara vilat, ätit och suttit framför datorn. Har nu sett klart One Tree Hill för tredje gången och förmodligen sista gången också. Känner att det är lite mycket att se hela serien fyra gånger, särskilt när det är nio säsonger med 20-24 avsnitt som är 40 minuter långa. Näe, det tar upp alldeles för mycket tid av mitt liv. Även om det är en fruktansvärt bra serie, en av de bästa jag har sett. Men nu får det vara nog. 
Så nu blir det att börja med någon helt ny serie istället som jag inte har sett förut. Funderar på Glee och Pretty Little Liars. Har hört att de serierna ska vara bra. Så jag får väl ge dem ett försök!



Ludvig är i stan så jag måste fixa middag till mig själv idag, så nu ska jag pallra mig iväg till kylskåpet och se vad jag kan hitta på.

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar