torsdag 20 september 2012

mat.



Jag har inget roligt att  bjuda på så det blir en klassisk matbild. Och tyvärr så äter jag inget roligare än grahamsgröt. Jag kom hem från jobbet för cirkus en timme sen och ska bort alldeles strax igen så då ides jag inte göra något mer avancerat för det skulle ta så väldans lång tid eftersom jag inte är någon hejare på att laga mat. Utan det är mer Ludvig som brukar stå för matlagningen i det här hushållet. Det är nog bättre för oss båda. 

Men här om dagen så trotsade jag faktiskt mina matlagningskunskaper och ställde mig och lagade lasagne, och hör och häpna, det blev faktiskt mycket gott om jag får säga det själv. Det tog väldigt lång tid. Men bra blev det. 


Nu ska jag slänga på mig lite smink innan jag beger mig till Umeå för att spela lazerdome tillsammans med tonårsledargänget!

Vi hörs //Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar