tisdag 11 september 2012

Palla bry.

Nämen okej, är bara lite less. Är förkyld och har feber just nu så är hemma sjuk idag, var på skolan igår men idag kände jag att jag kanske borde vila. Kommer gå skola imorgon hur bajsigt jag än mår.
Men, hur går det i skolan då? Jo tack bra! Vissa ämnen är svårare än de andra och jag måste sätta igång mina järnceller men älskar att jobba med en och samma sak som man tycker om hela tiden!! Det som känns lite jobbigt också är att man längtar hem till alla kompisar rätt mycket, men tur att det inte är jätte långt hem så jag kan åka hem och hälsa på! Just det var ju hemma i helgen eller var i stan först och kände mig som en riktig musiker hahaha, nämen köpte mik och inspelare och massa annat också, dyrt blev det men tror det är värt det ;)

Ska vara med Emelie och Sandra i helgen, kommer bli så sjukt kul. Kommer nog fivea på fredagen och sen bara mysa på lördagen :) Emelie åker snart till London den lilla korven och bara lämnar mig. Men kommer hälsa på henne där så det är lugnt! hihihi. Nämen måste göra läxor nu, så lärare inte blir arga på mig.
Tjingtjing!! Här får ni se hur jag bor också ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar