onsdag 19 september 2012

Musikteori...

Jag vill bara bajsa på musikteorin!! Får man säga så? Ja just nu får jag det i alla fall! Känner mig som ett spädbarn som ska lära sig 1+1, helt sjukt svårt och tror att jag är den ända som inte fattar haha! Sitter här och ska lära mig hur man skriver ut fasta förtecken, någon som kan det här som vill ringa och ge mig råd? Just det, ska lära mig oktavbeteckningar också, hej kom och hjälp mig! nämen allvarligt, alla dessa namn! Subkontra? Ettstrukna? Tvåstrukna? och tusen namn till!! Kan det inte bara heta tangenter på ett piano så var det löst...

Nä förlåt ska inte hålla på att sänka stämningen här nu. Något kul som har hänt då? Dennis kommer hit den 27:de, jag kanske har sagt det? Vi har ettårsdag den 26:de OMG vi är snart gifta!!!!! nä okej, men känns ändå lite stort, bara lite hihi! Men har i alla fall köpt en present till honom, kan säga sen vad det är, såååå spännande!!!!!

Jag håller på att tvätta, känner mig faktiskt väldigt duktig, andra gången i mitt liv som jag tvättar själv hahaha, nästan tragiskt!! Menmen, nu ska jag gå och kolla på bonde söker fru! Hade!!
Hade kunnat lägga ut en bild men väljer att inte göra det, har bara töntiga egobilder på mig och min tvättpåse hahaha så vi skippar den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar