tisdag 11 september 2012

pretty little liars.

Det blev Pretty Little Liars som jag började se. Och som många sagt så är det riktigt bra. Väldigt spännande och man vill inte riktigt sluta se.. Jag började se i onsdags, alltså för mindre än en vecka sedan och jag har redan sett nästan en och en halv säsong. Så bra är det. Så nästan varje ledig stund sätter jag mig och ser lite. Ganska tragiskt egentligen när man tänker efter.. Men Ludvig har varit och jagat i Bjurholm i helgen och sovit där så jag har varit ensam hemma hela helgen och då finns det inte så mycket annat roligt att göra.
Och på tal om Ludvig och jaga så sköt han en älg i söndags. En tjur med fem taggar. Bra jobbat. Så nu får vi förhoppningsvis massa gott älgkött i frysen! Och eventuellt en älgkrona att hänga upp på väggen. 

Här är den. Älgen han sköt! 

Nu ska jag gå och koka lite chokladsås som jag ska bjuda Ludvig på tillsammans med lite glass. Mums!!

På återseende. //Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar