onsdag 12 september 2012

12 september.

För ungefär 6 månader sen la jag ut lite bilder från våran Tanzaniaresa och lovade då att jag skulle lägga ut ännu fler bilder därifrån eftersom. Men bara några dagar efter det där inlägget gick ju min externa hårddisk sönder och den gick inte att laga så allting försvann från den. Likaså bilderna från Tanzania som jag tänkte lägga ut här på bloggen. Som tur var så hade både mamma och mina syskon bilder därifrån men jag hade redigerat och fixat massa bilder som jag skulle lägga ut och när hårddisken gick sönder försvann de bilderna och då blev jag inte så sugen på att redigera om bilderna en gång till.. så då blev det aldrig att jag la ut några fler bilder tyvärr.. Men nu har jag tänkt försöka ta tag i det där igen och lägga ut eftersom. Kan ju vara kul att få se!

Men nu ska jag göra mig nån lunch och sen sminka mig. Adjöss!!

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar