söndag 2 september 2012

ajdå.

Så var helgen slut och imorgon väntas jobb. Jag börjar klockan 07.00 så jag borde egentligen sova nu för att över huvudtaget orka ta mig upp imorgon.. Men just för tillfället är jag inte så jättetrött.

Aja, idag har det inte hänt mycket. Låg och såg serier fram tills tre då jag hämtade mamma på flyget och sen halv sju var det ledarfest för alla ledare i misshan. Så då fick vi massa gofika! Mums.
Dock så var jag dum nog och skulle åka longboard hem därifrån när det var slut och det hade hunnit mörkna ute. Och självklart så tar det tvärstopp och jag stupar framåt och skrapar upp knät så att byxorna gick sönder, båda händerna och även överläppen och näsan. Lyckades även fixa mig en snygg fläskläpp. Heja mig. Så nu blir det aldrig mer en longboardtur i mörkret kan jag ju säga. Men nu är jag i alla fall omplåstrad och hoppas på att såren läker fort. För just nu ser det ut som att jag blivit misshandlad i ansiktet, inte så värst kul. Så det bästa vore ju om det kunde försvinna över natten. Men det lär ju tyvärr inte hända..



Nu får det vara nog för denna gång för nu måste jag minsann försöka sova!
På återseende. Godnatt!

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar