måndag 29 november 2010

Skoltrött..

Är trött. Som alltid känns det som. Så jag funderar på att gå och lägga mig tidigt ikväll! Men egentligen måste jag göra skolarbete.. har massa plugg som bara ligger. Jag har varit hemma hela dagen idag efter skolan och tänkt ta tag i arbetet flera gånger men aldrig haft orken till att riktigt göra det. Inte okej alls! Vill inte hamna efter i skolan, det är så sjukt jobbigt. Och jag har inte tid till det heller för det är så mycket jag måste göra. Blää för skolan. Men det är snart jullov som tur är! Är bara 19 dagar kvar tills jag får lov! Oj, hjälp vad lite det är kvar. mindre än tre veckor! Vart har all tid tagit vägen?

I helgen har det hänt en massa roliga grejer.
Bad med tonår
Film hos Emelie
Julpyntat mitt rum
Middag hos Nestanders
Firade Hanna som fyllt 18 år
Sjöng på Pingstkyrkan
Gick på skyltsöndagen och
Hade "första adventsmys" med mina fantastiska vänner

Ja, helgen har inte varit annat än bra!

Imorgon har jag en ganska soft skoldag. Har först engelska nationella hör- och läsförståelse (kanske inte så soft i och för sig) fram till lunch och sen efter lunch ska vi se på skolbio och sen slutar vi. Så har inga vanliga lektioner imorgon vilket känns superskönt! Och sen på kvällen ska jag mfl till Midgård för att kolla på treornas projekt - "Hitta Joppe". Så jag tror att imorgon kan bli en bra dag!

Men nu ska jag åtminstone försöka få lite skolarbete gjort innan jag sover.

Adjöss // Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar