söndag 21 november 2010

The present


Helgen tillbringades i Piteå hos min ena morbror och moster och deras barn och barnbarn. Mycket trevligt! Har också hunnit shoppa lite bra grejer och fikat på Waynes med QBN och Fenan!
Min morbror och moster som vi bodde hos bor precis vid havet och har en sån sjuuukt vacker utsikt. Går inte att fånga på bild hur vackert det är tyvärr, men det är siiikkt vackert i alla fall! (Bilden i början av inlägget är därifrån) Och idag var det sol så jag och Amanda passade på att ta några (förhoppningsvis) fina porträttbilder på varandra som kanske kommer visas senare.

Nu ska jag sova, försöka i alla fall. Hoppas jag kommer kunna sova i natt fastän det är fullmåne.. Kunde inte sova natten mellan fredagen och lördagen för att det var fullmåne.

Godnatt // Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar