onsdag 17 november 2010

Sí tuvieras fe

n


Bilderna är från Emelie.

Har tråkigt och vet inte vad jag ska göra, eller jo, jag borde göra lite skolarbete och så men är lite less på det för stunden, eller är alltid det. Förstår inte varför det ska vara så sjukligt jobbigt att göra läxor och sånt, bläää. Men snart kommer mamma hem och då ska jag sätta upp en hylla som jag har haft uppe på väggen förut men som jag tog ner för att jag skulle sätta upp en tavla istället. Men nu ska den i alla fall upp igen och tavlan ska ner. Sen ska jag sätta upp en ny spegel också och ta ner den gamla och sätta upp massa bilder där den hängde förut. Vi beställde bilderna i förrgår så de borde komma om någon dag hoppas jag! Det är så roligt att göra om på sitt rum, få lite förändring.

Nää, nu måste jag ändå försöka ta mig i kragen och göra lite läxa trots att det känns jättejobbigt, men har en redovisning imorgon om läkemedel som jag måste planera klart! usssch.

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar