tisdag 23 november 2010

sjuuk.



Blöää.. är sjuk. Har åkt på magsjuka tror jag, blev nog smittad från i helgen. Men har som tur var inte spytt nånting utan bara mot sjukligt illa! Kände att jag började må illa och fick feber när jag kom hem från skolan igår så jag la mig framför soffan och såg VÄNNER säsong 3 och försökte att bara ligga still. När vänner var slut såg jag hela "Mysteriet på Greveholm" och när det var slut i morse så såg jag lite på TV innan jag orkade gå över till Misshan och hämta säsong 4 av VÄNNER.

Så idag har jag bara legat i soffan och sett det och gjort lite matte och bara tagit det lugnt. Och nu är jag på sista avsnittet av säsong 4 så jag ska börja se 5;an snart. Känns som att jag inte riktigt har ett liv som bara ligger och ser tv. Men är man sjuk så är man och då är det okej att bara ligga och slappa framför tv;n. Man har ju nästan aldrig tid annars för att man har så mycket grejjer man måste göra h e l a tiden så då får man passa på när man är sjuk och verkligen njuta av att se film och bara slappa! Men jag har fått ont i nacken för att man ligger så konstigt i soffan..

Men nu ska jag fortsätta se på VÄNNER och försöka fika nånting och sen försöka sova också. Men viiiiiii hörs!

// Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar