tisdag 30 november 2010

Hitta Joppe

"Hitta Joppe" var sjukt bra! Är riktigt stolt över mina kompisar som är med i det och gör allting så bra, och är riktigt duktiga. Efter att allting var slut så kände jag att jag skulle vilja se allting en gång till på en gång, för det är så många olika grejer som man måste titta på under en låt och man hinner inte se allt som man vill se. Så därför vill jag se fler gånger!

Imorgon väntar ett matteprov på näst sista kapitlet i matte A, förhoppningsvis så hinner jag räkna klart det sista kapitlet också innan jul så jag hinner bli klar med matte A. Men vi ser väl hur det går. Det är beräknat att vi ska bli klara med den kursen till sportlovet, men aldrig i livet att jag tänker hålla på så länge med den kursen. Vill bli klar med den nu, jag ska ju hinna läsa både matte B och C har jag tänkt!
Sen har jag även en engelskaskrivning då jag ska skriva en bokrecension. Jättekul, verkligen. Men det går nog bra, hoppas jag..

Efter skolan blir det att åka in till stan för att handla julklappar och förhoppningsvis en klänning också.

Imorgon börjar julkalendern också. Så jag kommer sitta bänkad framför tv;n 07.15 för att se den. Vare sig den är bra eller dålig kommer jag att se den, för det är en tradition och en mysig grej liksom. Och man får ju världens julstämning av det. Så jag hoppas att den är bra!


// Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar