tisdag 30 november 2010

Outside the snow is falling.

Britney Dress SEK 379, Jeane Blush - NELLY.COM
Aahh. Vill ha den här klänningen! Att ha på jul och nyår Men vet inte om jag vill beställa för om den inte passar måste man betala frakten tillbaka och allt. Drygt. Men jag gillar den. Den är fin! Och hittar jag ingen klänning i Umeå som jag gillar så kanske det blir så att jag måste beställa den ändå. Den är ju inte så dyr. Och med CSN-rabatt kostar den bara 341kr.

Hade nationella hör- och läsförståelse idag, kändes väl sådär. Men jag tycker att man har för kort tid på läsförståelsen. Man har bara 1 och 30 minuter och det är på tok för kort tid. Man hinner inte göra alla uppgifter och verkligen inte titta igenom en sista gång. Så blä för det. Men jag hoppas det gick bra ändå. Vill ha bra betyg i engelska. Och hörförståelsen var svår också för man hörde inte vad de sa för de pratade så snabbt och jättegrötigt. Men jag hoppas den delen gick bra ändå..
Efter provet gick jag, Amanda och Linn och åt lunch på Novin för att fira att nationella i engelska är över. Det var otroligt gott! Sen efter lunchen hade vi skolbio då vi såg "Stolthet och fördom". Faktiskt en bra film.

Nu ska jag gå och se ett avsnitt av VÄNNER och fika lite. So long!

// Matilda
Sleigh Ride - Relient K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar