fredag 26 november 2010

Feeling good

Jag är trött.. Men det är inte så konstigt i och för sig med tanke på vad klockan är. Nu tänker förstås alla (våra väldigt få läsare, om det ens finns några?) att det är dumt att jag är uppe den här tiden när det är skola imorgon och man ska upp tidigt! Men då kan jag meddela att jag inte har någon skola imorgon. Det ni! Känns riktigt härligt vill jag lova. Ska på begravning 13.00 (då min första lektion för dagen också börjar) så jag hinner inte vara med på någon lektion. Vilket är skönt för då kan jag ta det lugnt och städa lite och så på förmiddagen. Sen är det väl inte jättekul med begravning heller men begravningar brukar vara fina också. Det kommer upp så många gamla fina minnen då. Så det känns ändå bra. Trots att det är sorgligt.

På kvällen sen blir det bad i Vindeln med Tonår och efter det om klockan inte är på tok för mycket så blir det nog att jag drar till Emelie en stund för att se film med henne och Anton, blir nog en kung kväll!


(Foto; Francisca)
Jag kan bjuda på en gruppbild som togs med APG29 dagen innan de for härifrån från Vännäs. Kan säga att jag saknar de sjuuukt mycket och vill att de ska komma tillbaka hit så jag får träffa dom igen. Var sorgligt när de skulle åka hem, var nästan så att jag började gråta när jag behövde krama dom hejdå. Jaa, vad mer ska jag säga. Det var en toppenvecka då de var här och hälsade på, tack.

Nu ska jag faktiskt ändå sova fastän jag har sovmorgon så länge. Godnatt!

// Matilda


Feeling good - Michael Bublé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar