torsdag 1 april 2010

Seasons in the sun

Tjenixen, ligger i sängen och ska alldeles strax sova. Tänkte bara skriva ett kort inlägg först.

Matteprovet som jag hade idag gick faktiskt bra, eller det känns bra i alla fall. Svarade på alla frågor så fick förhoppningsvis inte sämre än G. Skulle vara grymt najjs ifall jag får VG eller MVG. Men det återstår att se. Har inte gjort så jättemycket idag annars. For till Emma tvärt innan spelarmötet och fotbollsträningen. Sen när träningen var slut (21.30) duschade jag och började packa inför imorgon då vi åker till Borkan! Kommer bli så galet roligt. Tänk att köra skoter, åka slalom eller bara sitta nergrävd vid ett fjäll och sola och fika. Finns inget bättre. Hoppas bara på att det kommer vara sol och typ 5 minusgrader. Det skulle vara perfekt!
Sen eftersom jag är i fjällen dom kommande fem dagarna så kommer jag tyvärr inte kunna skriva nånting med tanke på att vi inte har något internet där (vilket förövrigt är vääääldigt skönt!). Men ni kanske är vana med att det är många dagar mellan alla inlägg satt :P haha.
Men nu är jag faktiskt stolt. Andra inlägget på en dag. Duktigt Matilda!

Tittade förresten på massa bilder som jag har på andra datorn och hittade då den här, och jag känner när jag tittar på den att det skulle vara väldigt skönt med sommar, värme och sol nu. Mmmm... drömmer mig bort..

Nä, nu måste jag sova så jag orkar ta mig upp imorgon bitti. Natti natti allihopa!

// Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar