fredag 16 april 2010

Livet leker..

liket lever..

Har rast just nu så jag sitter och försöker förbereda min redovisning om asperger som jag ska ha efter lunch. Kommer nog förhoppningsvis gå bra tror jag, men vi ser väl!
Fick igen mitt matteprov igår som jag gjorde innan lovet och jag fick VG+ MVG- så jag är stolt.

Slutar två idag så då ska jag hem och skriva på min svenskanovell som vi ska lämna in nästa vecka, känns inte bra! menmen, allting löser sig! Sen lovade jag pappa att jag skulle laga middag idag också till honom och mig eftersom mamma har åkt till Borkan med tre av hennes väninnor. Haha, Får se vad jag hittar på för gott. Sen ska jag på smulorna och där ska jag vara barnvakt och sen klockan 19.00 åker vi in till stan på GO! och jag och Julia ska stå i dörrarna och hälsa alla välkomna :) Det kommer nog bli sjukt kul!

Men nu kom våran lärare så nu ska vi börja lektionen. Viiii hörs, pusshej // Matilda

Ps, bara en dag kvar nu!!!! (: Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar