torsdag 15 april 2010

hej allihopen!Idag har det varit en helt vanlig dag. Vaknar, går med Matilda till skolan, lektioner. Efter skolan var det konfa och jag och Matilda var nere i källaren och åt godis och pluggade! Det gick faktiskt ganska bra :) Diskuterade även med Nikita om jag ska få en sak på apberget eller inte, ni kan som sagt läsa den diskussionen på apberget ;p Idag lyckades jag tjata till mig en sak!! Stooolt, har inte fått den än men hon har lovat så jag väntar! ;) ikv blir det nog att fixa och trixa lite med Matilda, som hon sa kan vi inte säga vad det är än ;)
har ju inte skrivit något på hela lovet så jag tänkte förklara en bit av lovet med en bild.
Vill bara säga att jag körde ända från Vännäs till stugan i Selsvik (20 mil tyyp). Här har ni min fantastiska bild!!! Om ni inte ser vad ekorren tänker så står det "Jag är en självmordsbenägen ekorre!!!"

Just det, imorgon ska jag jobba så jag ska till stan och då ska jag köpa en ny bikini! Det blir nog den är :D I like!! Menmen, nu måste jag fortsätta göra läxa! Pusshej//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar