måndag 19 april 2010

"En liten goding"

Nu måste vi seriöst ha den snyggaste layouten som någon någonsin har haft! Vi har jobbat massor med bilden och varit så kreativa som vi aldrig har varit förut! I love it ;D



Idag hade jag maskinelement prov som jag absolut inte kunde något av! Så jag vet faktiskt inte om jag kommer att få godkänt men jag hoppas verkligen på det annars är jag död. Sen hade jag matte och där ska jag också snart ha prov, men det känns lite bättre för sen är jag klar med Matte A och kan börja med B :) Efter det samlades vi från Natur och Äventyr och snackade mat som vi ska ha med oss till Borgafjäll. Är inte supertaggad men vi ser väl om det blir skoj!

Sen vart det jobb och när jag kom hem till min enkla boning ser jag en litet present ligga på våran byrå. Det stod: till Emma från Emelie! Det var en klubba, hur fin som helst :D tack Emelie <333



Men nu ska jag sova, har sovmorgon till tolv imorgon men ska kliva upp vid åtta för att ha god tid på mig. Pusshej... Ahlberg!

5 kommentarer:

  1. Haha sjukt stiligt! ;)
    Målade ni er eller är det photoshopat?

    SvaraRadera
  2. Iknow ;) Vi målade så klart! Vi la verkligen ner tid på det där ;) Men det blev snyggt :P

    SvaraRadera
  3. Hahaha älskar eran header :O :D

    SvaraRadera