fredag 7 maj 2010

inte okejjjj!

oj vad vi är dåliga på att skriva inlägg känner jag. Vi måste verkligen ta tag i det här nu. Det är massa som har tjatat på mig att vi måste skriva. Så nu är det dags.
Jag har nyss haft ett MG-prov (medicinsk grundkurs) om matspjälkningen. Det gick faktiskt över förväntan, särskilt eftersom jag började plugga igårkväll typ halv tio. Svarade på alla frågor men vet iofs inte om dom är rätt eller inte. hehe. Menmen, det återstår att se. Får nog inte IG iallafall. Har lunch nu så vi ska snart gå och äta, men jag är inte så sugen. För det lät inte som att det var så god mat. Men jag vet inte.
Ikväll är det genrep med Smulorna inför deras vårkonsert på söndag. Det kommer bli grymt. Sen efter det är det tonår och ikväll är det "sex och sånt", haha. blir nog kul.

Imorrn blir det jobb på dagen och på kvällen vet jag inte. Sen söndag är det ju som sagt smulgudstjänst och sen på dagen ska vi öva till ett drama och på kvällen öva musik. Awesome.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, och jag känner att det jag skriver inte är speciellt intressant för er att veta. Men sånt är livet!!!!
Tänkte att jag kunde lägga in två fina bilder från skolan som togs för några veckor sen.

Mimi, Amanda och Linn :)
Amanda, Mimi och jag!

S W E E T !

Ja, hejdå då :) Viiii ses // Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar