tisdag 11 maj 2010

trött.trött.trött

hej allihopa! Idag har varit en slapp dag. började skolan klockan 12.05 fast jag klev ändå upp ganska tidigt tycker jag.. 09.00 :) hade en lektion och sen for jag hem klockan ett. Hemma så somnade jag och det var riktigt skönt. Vid fyra så kom Matilda hem till mig och vi fixade och trixade och idag så ska ni få veta vad vi har hållit på med hela tiden! Det var är en del av Emelies försenade födelsedags present och nu har hon äntligen fått första delen.. bara två delar kvar ;) det var iaf en skiva som jag och Matilda har gjort alldeles själva. Med nio stycken fantastiska låtar på! Ni ska få se framsidan och baksidan på fodralet som vi har gjort :)



































Otroligt fina tycker jag :)


Imorgon bär det iväg till Hemavan med konfan, det ska bli kul faktiskt. Är lite nervös inför kvälssandakten som jag ska ha på torsdagen, men det kommer nog gå bra hoppas jag. Måste även lära mig gå i högklackat, känns lite jobbigt :P men nu ska jag sova, vi hörs.. pusshej//Emma
Avslutar med en bild som jag ritade när vi planerade hemavan;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar